Beşiktaş-Bajo bombasında perde aralandı: Menajer ilk kez konuştu—“Her şey tamamdı, son anda rafa kalktı”

Beşiktaş-Bajo bombasında perde aralandı: Menajer ilk kez konuştu—“Her şey tamamdı, son anda rafa kalktı”
“Uçağa biniyorduk, kapı kapandı” — Mahmudu Bajo’nun menajerinden Beşiktaş’a tarihi itiraf
Kızılyıldız’a 3,5 milyon Euro’luk imza atan genç orta saha Mahmudu Bajo’nun menajeri Modou Beyai, ilk kez konuştu:
“Beşiktaş ile her konuda anlaştık, sağlık kontrolü dâhil tüm şartlar tamamdı. Geriye İstanbul uçağına binmek kalmıştı. Tam havalimanına giderken ‘biraz bekleyin’ mesajı geldi. O andan itibaren bir şeylerin ters gittiğini anladım” 。
Beyai, birkaç saatlik bekleme sürecinde Avrupa’dan başka kulüplerin devreye girdiğini ve bu gelişmelerle birlikte Beşiktaş’ın teklifini rafa kaldırdığını ekledi:
“Fırsat kaçtı, oyuncu da Kızılyıldız’ın cazibesine kapıldı” 。

Yorumlar

Yorum yazabilmek için üye girişi yapmalısınız.

Giriş Yap

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu sen yap!