Fenerbahçe-Benfica Maçı Portekiz Basınında: İşte Öne Çıkan Manşetler

Temsilcimiz Fenerbahçe, UEFA Şampiyonlar Ligi play-off turu ilk maçında Benfica ile 0-0 berabere kaldı. Karşılaşma, Portekiz medyasında da geniş yankı buldu. İşte bazı manşetler:
-
Somos Fanaticos: “Benfica ile Fenerbahçe, Türkiye’de golsüz berabere kaldı; Şampiyonlar Ligi eşleşmesi rövanşa kaldı.”
-
Sabado: “Benfica, play-off ilk maçında İstanbul’dan beraberlikle ayrıldı.”
-
Jn: “Hücumda etkisiz kalan Kartal, Fenerbahçe ile golsüz berabere kaldı.”
-
Sic Noticias: “Benfica, İstanbul’da berabere kaldı ve turu Luz’daki maça bıraktı.”
-
Publico: “Benfica, İstanbul’da 10 kişi kaldı ama tur için avantajını kaybetmedi.”
Fenerbahçe, rövanş maçında tur atlamak için sahaya çıkacak ve taraftarlar şimdiden heyecanla maç gününü bekliyor.
Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu sen yap!