Şırnak'ta Bir Belde Daha Doğalgaza Kavuşuyor

Şırnak'ta Bir Belde Daha Doğalgaza Kavuşuyor
Şırnak'ın Kumçatı beldesinde yaşayan vatandaşlar için sevindirici bir gelişme yaşandı. Belde halkı, doğalgaz konforuna kavuşacak. Bu müjdeli haberi Kumçatı Belediye Başkanı Cemil Demir kamuoyuyla paylaştı. Belde sakinleri, bu gelişmeyle birlikte ısınma ve enerji maliyetlerinde önemli bir rahatlama yaşayacak.

Yorumlar

Yorum yazabilmek için üye girişi yapmalısınız.

Giriş Yap

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu sen yap!