Şırnak'ın Beytüşşebap ilçesinde Kato Dağı'ndan Sağlıklı Yaşam Yürüyüşü

Şırnak'ın Beytüşşebap ilçesinde Kato Dağı'ndan Sağlıklı Yaşam Yürüyüşü
Şırnak'ta, 1-7 Mart Yeşilay Haftası etkinlikleri kapsamında Kato Dağı'ndan Beytüşşebap ilçe merkezine gerçekleştirilen sağlık yaşam yürüyüşüne katılım yüksek oldu. Gönüllü gençler, dev Türk bayrağıyla yürüyüş yaparak sağlıklı yaşam mesajı verdiler.

Yorumlar

Yorum yazabilmek için üye girişi yapmalısınız.

Giriş Yap

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu sen yap!