Beytüşşebap Belediye Başkanı Kamil Durmuş, ilçenin ulaşım altyapısını güçlendirecek çevre yolu projesinin hayata geçirilmesiyle ilgili önemli açıklamalarda bulundu. Başkan Durmuş, projenin tamamlanmasıyla birlikte ilçenin ulaşım altyapısının güçleneceğini ve yeni bir vizyon kazanacağını söyledi. İçişleri Bakanlığı'ndan talep ettikleri çevre yolu projesinde sona yaklaşıldığını belirten Durmuş, projenin Şırnak Milletvekili Arslan Tatar'ın destekleriyle hayata geçirileceğini ifade etti.
Projeye ilişkin açıklamalarda bulunan Başkan Durmuş, çevre yolunun tamamlanmasıyla birlikte ilçeye 3 ayrı noktadan daha kontrollü ve güvenli ulaşım sağlanacağını kaydetti. Ulaşım ağının güçlenmesiyle birlikte trafik akışının da rahatlayacağını belirten Durmuş, ilçe merkezinde yürütülmesi planlanan çalışmalara da değindi. Çevre yolu projesinin ardından sıcak asfalt çalışmalarına başlayacaklarını söyleyen Durmuş, "İlçemizde uzun süredir üzerinde çalıştığımız ve İçişleri Bakanlığımızdan talep ettiğimiz çevre yolu projesi yakın zamanda tamamlanacaktır. Sayın Milletvekilimiz Arslan Tatar'ın destekleriyle hayata geçecek bu önemli proje, ilçemize yeni bir vizyon ve yeni bir imaj kazandıracaktır" dedi.
Beytüşşebap Belediyesi, çevre yolu projesinin tamamlanmasıyla birlikte ilçenin şehir içi ve şehirlerarası bağlantılarında önemli kolaylıklar sağlanması hedefleniyor. İlçenin ulaşım altyapısını güçlendirecek bu proje, aynı zamanda trafik akışının rahatlamasını da sağlayacak. Başkan Durmuş, projeye sağlanan desteklerden dolayı teşekkür ederken, "İlçemize verdikleri desteklerden dolayı İçişleri Bakanlığımıza ve Sayın Milletvekilimize teşekkür ediyorum. Daha yapacak çok işimiz var. Bu ilçeye yıllardır yapılmayan hizmetleri yapmaya söz verdik; yaptık, yapıyoruz ve yapmaya devam edeceğiz" ifadelerini kullandı.
Çevre yolu projesinin tamamlanmasıyla birlikte ilçenin ekonomisine de önemli katkılar sağlanması bekleniyor. İlçenin ulaşım altyapısının güçlenmesi, ticaret ve turizmin gelişmesine de katkı sağlayacak. Başkan Durmuş, projenin tamamlanmasıyla birlikte ilçenin yeni bir vizyon kazanacağını belirterek, "Bu proje, ilçemizin geleceği için önemli bir adımdır. İlçemizi daha iyi bir yere taşımak için çalışıyoruz" dedi.
Beytüşşebap Belediyesi, çevre yolu projesinin yanı sıra ilçe merkezinde yürütülecek diğer çalışmalara da önem veriyor. İlçe merkezinde sıcak asfalt çalışmalarına başlanacak olmasının yanı sıra, diğer altyapı çalışmalarına da devam edilecek. Başkan Durmuş, "İlçemizin altyapısını güçlendirmek için çalışıyoruz. İlçemizi daha iyi bir yere taşımak için elimizden geleni yapıyoruz" dedi.
Sonuç olarak, Beytüşşebap Belediyesi tarafından hayata geçirilecek çevre yolu projesi, ilçenin ulaşım altyapısını güçlendirecek ve yeni bir vizyon kazanmasına katkı sağlayacak önemli bir proje olarak görülüyor. Projenin tamamlanmasıyla birlikte ilçenin şehir içi ve şehirlerarası bağlantılarında önemli kolaylıklar sağlanması hedefleniyor. Başkan Durmuş ve ekibinin çalışması, ilçenin geleceği için önemli bir adım olarak değerlendiriliyor.
Yorumlar (0)
Yorum yapabilmek için lütfen giriş yapın veya kayıt olun.